onsdag 26 februari 2014

SVERIGES MÄSTERKOCK

Halluuu

Ebba har varit här hela kvällen. Nu kollar vi på Sveriges mästerkock ganska roligt program.
Kulish att kolla på när de lagar mat:)

Nu händer det saker resten av veckan.

Torsdag- Kanske är med muffin (Saga) innan och åker till handbollen tsm<3

Fredag-  Lager 157 med Ebba och kolla i lite andra butiker för att leta efter tränings kläder som jag ska önska mig av mamma och pappa.

Lördag- fira lill-jul hos syster och hennes sambo.

Söndag- Centrum med Sagish:*

Heja sportlov!
Btw
Kikar med Sagish nu våra 5 senaste sms,

*Kej (Saga)
*brb (jag)
*Jaa♥ (Saga)
*Shopping på söndag:* (jag)
*keej♥ (Saga)

Nyaste sms överst gammlare neråt.

Nej nu måste jag fortsätta innan hon tror att jag slutat kika. Håller ju på att la hjälpa henne med en sak.

Kolla på denna drömjackan. Det är Ebbas och det är hollister<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar