lördag 9 november 2013

Dagen!



Idag har jag varit i Uppsala som ni som var inne här igår vet:-) Grym dag verkligen! Det ända var att jag mådde illa på vägen ditt...Blir liksom åksjuk när jag vet att vi ska åka långt jätte jobbigt. Men när vi väl äntligen var framme så mådde jag bättre efter en stund. Vi hade en super bra uppvärming!  Jag själv är lagkapten och har varit det ganska länge ett och ett halvt år skulle jag kunna tror. Kommer ihåg att det kändes riktigt bra att laget ville ha en som lagkapten:-D

Sedan var det match. Vi förlorade den med 11-7 mot switte eller switiold (stavning) Vi måste jobba på att komma igång första matchen efter lång resa.

Sedan skulle alla äta något litet innan vi skulle samlas. Jag åt en risifrutti päron dröm hade aldrig smakat den förut men den var god okey:-) Sedan samlades vi och styrke tränade lite. Körde en tia sen gick vi ut på plan. Vi behövde inte värma upp så mycket eftersom det var kort mellan matcherna.Vi spelade riktigt bra den matchen! Superbra verkligen! Bra samarbete! Och spel. 11-11 blev det mot Uppsala HK. Mitt lag heter Haninge handbolls klubb (HHK) för er som undrade. Sedan var det hemresa Grym dag! Hoppade i duschen direkt när jag kom hem. Sedan åt jag middag. Och nu sitter jag här, ska kolla på youtube en stund. Ha en chill lördags kväll!
Bjuder på en bild på mig med glasögon. JAPP jag har glasögon när jag ska läsa, sitta vid datorn m.m.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar