söndag 15 september 2013

20 dagars Dag-1

10 saker ni inte visste om mig

1.Jag brukar sjunga i duschen.

2.Jag är föööööör nyfiken...

3.Jag tycker spindlar och festingar är jätte äckliga och läskiga!

4.Jag älskar mitt hår!♥ Men önskar att det kunde vara lite längre...

5.Jag älskar att dansa och nu har jag börjat på dans också! :-D

6.Jag klarar inte av att ha lösnaglar testade det i sommras det är sååå irriterande jag hade bara på mig dem någon minut hehe jag tyckte inte ens det var fint....

7.Jag gillar inte Mcdonalds alls uhhh.

8.Om jag hittar en bra låt så lyssnar jag på den typ HELA tiden tills jag tröttnar haha:-P

9.Jag längtar tills jag börjar 6.an tror jag...?

10.När jag går förbi en spegel kan jag inte låta bli att titta på den! Hehe .-P

11.Måste ha med detta så det blir en nr 11. Handboll är nog det bästa jag vet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar