onsdag 7 augusti 2013

NY DESIGN

Så nu har bloggen äntligen fått en ny design!
Jag har ju haft den gamla enda sedan jag börja blogga så det var på tiden!
Jag valde höst blad för att jag kände att jag ville byta design nu och det är inte så lång tid av sommaren kvar :-) Jag ser fram i mot hösten och det kommer hända mycket roliga saker då :-)
Jag kände att jag var tvungen att göra om bloggen nu och valde då höstblad:-)




Om det är någonting ni tycker att jag ska ändra i designen så får ni gärna skriva en kommentar ; )                                                                    

//Lollo

                                                                                                                                          


                                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar