onsdag 26 juni 2013

Hemma hos min kompis:-D Värmlandsresa!

Idag har jag haft jätte kul och varit med en av mina bästisar♥

Vi har så himla kul med varandra. Jag har känt henne sen jag var två och ett halvt år och vi är som syskon. Vi kommer nog alltid vara kompisar och vi skrattar alltid tillsammans:-)

Idag har jag packat för imorgon åker vi till Värmland!! Fast mamma är hemma. Vi kommer bila ner ditt i tre timmar och sedan bo i en stuga hos farmors bror.
Värmland är landet, så det blir nog mest enkla och sköna kläder. Jag har tagit med mig shorts, 2 par mjukisar och 2 par jeans och linnen. 2 st t-shirtar och 2  par koftor och pyjamas.Så det blir mys kläder på landet♥
Jag kommer självklart ta fina kort från härliga Värmland och lägga ut på bloggen sedan och berätta!

Det blir svårt att blogga i värmland men jag ska försöka låna en dator så håll lite koll för att se om jag lägger ut något:-)

Värmlands landskapsblomma Skogsstjärna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar