måndag 24 juni 2013

Handlat:-)

Idag har jag hadlat några saker.Jag hittade jätte bra saker som jag behövde och är nöjd med det jag köpte. Jag har också testat allt.Jag tänkte visa det jag har handlat.

Jag köpte denna Eyelinern för 99 kr på Cubus.

Och denna Concealern på HM för 49.90 alltså 50 kr och den är lätt att ta på sig och ser ut som ett läppglans så den är bra.En Concealer döljer mörka ringar under ögonen samt synliga ådror på det rörliga ögonlocket.

 The Colossal volum express mascara från Maybelline New York handlade jag på HM den kostade109 kr. Den är jätte bra och jag har velat haft en sån länge.

Jag köpte också denna make up pensel för ögonskugga på HM för 29.90 kr alltså 30 kr den är jätte mjuk och bra!



Jag köpte ett par jätte coola solglasögon på glitter för 79 kr jag älskar dem!Och dom passar perfekt till den randiga sjalen som jag också köpte på glitter för 60 kr:-D

Vi köpte en jätte god is smoothie på espresso hause.Vi köpte också en cupcake men jag tyckte inte att topingen var så god tyvärr så mamma åt upp den hehe;-)




 
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar